Fredag

Långa arbetsdagar hägrar nu och jag ska även jobba nu i helgen :(
Lite tufft o motigt när man ska jobba nu i flera dagar i sträck... Undrar om man pallrar det ?

Kommer vara levande död på fredag nästa vecka! =)
men tack o lov då e jag ledig så då blir de o slappa, vila o gärna träffa några kompisar för bus!
Man vill ju inte häcka så mkt hemma o jobbet! =) men tur ger det fina slantar iallafall vid nästa lön =)
*tummen upp*

Det gillar jag!

Imorgon blir de o vara uppe me tuppen kl 6 och sen jobba HELA dagen =P men vad gör man inte för cashen!
Men himla jobbigt vakna kl 6 på morgonen en LÖRDAG!!? -tar emot rejält !


Idag var jag ut o gick en långpromenad med snutte min, Var mysigt och gå och samtala under en blå himmel!
man blir rätt nöjd efteråt och jag var även också o passade på att hämta ut 2 st paket jag fått på posten ... Det var ngt som farsan hade skickat ner, he he! =) böcker o annat jag velat ha  samt ett annat paket från företag.

Nä nu ska jag slappa lite framför teven, fötterna och benen värker som attans!
men jag känner iallafall jag lever!!! =) hehe!

kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0