Måndag

Blörk!

Gillar verkligen inte måndagar!
Framför allt inte just IDAG! Jag som bara vill lägga mig i sängen och SOVA!!
*suck! *

Men jag måste ju gå iväg o jobba, tur så har man jobbet inpå knutarna bara (25 meter) hehe
så det är lätt för mig o jobba på och sen sluta när jag e klar.. förhoppningsvis vid 15 tiden så jag slipper jag jobba
menmen det lär vi nog se =)
om 15 min ska jag gå iväg och börja jobba igen! =P

Helgen har varit okej, Inte allra bästa men det kan ju inte vara tipp topp jämt!
men igår var eric helt lyrisk!
Tände en massa ljus igår i sovrummet, har rensat ut en massa saker där och jag tycker det är mkt lugnare
där inne, lustigt att det kan göra så mkt.
Satte p musik på låg volym bara så det fanns i bakgrunden.
Sen så lade jag in värme på ryggen, Började massera honom långsamt och metodisk.
Precis som jag fått lära mig, Han var helt i sin essé!
Efteråt somnade han,

-söt!

image127 och ja nu har vi varit gifta i lite över en vecka,
men vad många aldrig tänker på är att det faktiskt kommer en vanlig vardag efteråt!
men jag ler iallafall tillbaka och minns den fina dagen =) Tur hade man med vädret också!
Jag ska verkligen inte klaga =) Bröllopsresan är nu bokad och jag längtar!
kommer återkomma om det senare! =)

Var o köpte Lite blommor i fredags, Hade fått presentkort av min faster i gåva.
Blev några orchidéer (vita och fina)  samt en ny kruka till en stor  växt jag har hemma!
har rätt mkt blommor redan ändå så jag bara köpte lite nytt, Sånt känns ju väldigt bra! =)

Nästa projekt blir o tapetsera om köket och kanske sovrummet,
Sovrummet får jag fundera lite mer på men köket är  nog lite av ett måste!
Vill gärna ha lite mönster där inne, nu är det enfärgad fondvägg...=)

'nu längtar jag verkligne efter sommaren! =) har fått så mkt motivation och insperation av goa tess nu
och har nu saker o se fram emot! Sommaren är snart på intågande och jag vill bara njuta av sol o värme!
Nu är jag trött på regn, mulet väder och lite sån där rå kyla som man bara hurva til i benmärgen =P

Nä nu ska jag iväg o jobba!  men ha en underbar dag folks! =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0