Aha!

Åhh va ja e seg!
Har varit en sväng på ikea och köpt mig en vitrinskåp igår.
skönt få in lite nya möbler hem, det gör så himla mycket!
Livsfarligt dock att gå på Ikea..mkt man vill ha hem he he!

Så idag har jag monterat upp den och putsat och gjort den fin så nu står den fin i vardagsrummet! =)  himla snygg kontrast till min bruna fina fondvägg i bakgrunden *tummen upp*

passade på att rensa ur den gamla och slänga bort gamla vinglas och sånt..
Samt syrran ska få ett par glas som hon har alltid velat ha!  som inte jag ivll ha kvar längre!
men det är ju bra nån annan vill ha snygga glas så bara varsegod he he! =)
Eric fick ju en sån fin Ölglas av mig i bröllopsgåva och han är så stolt över den..
Står himla snyggt i vå¨rat vitrinskåp! *nöjd*

Imorgon är det fredag och gissa om jag bara längtar!!! =)
Får hit lite besök hörde jag och de är så välkomna så!

Får försöka hitta på något o göra.. och jag hoppas vädret står i sig för jag tänkte
fara ut o ta med lite fikakorg!!  skulle vara himla gött kunna göra det  tycker jag!

Njuta av frisk luft och kanske sol om man har tur!  Vädergubben påstod det skulle bli upp till 15 grader varmt!
mjoo.. det tar jag med lite nypa salt men hioppas kan man ju alltid göra.. sånt e ju aldrig dumt =)

Fick lite trevligt brev idag med posten och det var ifrån en gammal brevvän till mig i USA.
Det har gått många år och jag såg att brevet hade fått vidarebefodrats på posten med hela 4 nya adresslappar på he he så de har fått ta sig lite tid dom på posten o spåra var jag har tagit vägen.
Men jag blev väldigt glad iallafall för små grejer som gör allt! =)




idag så tog jag lite längre lunch på jobbet och gick en promenad på 30 min. Det gjorde så himla mkt och bara komma ut i friska luften och turligt vis nog också SOL. njöt av promenaden till fullo. mötte många tanter med sina småhundar och de bara log och log.. tanter kan vara så söta ibland =) he he!

Bloggdesignen ska bli lite fräschare har jag tänkt ...

men ska fundera ut lite hur jag skulle vilja ha det som =)
bara det är ju ett helt företag he he! =) Knåpa o trixa.. Menmen!
Brukar inte vara så hemsk petig av mig precis så soft! =)

Hihi... sköt om er allihop och ha en trevlig helg..





PS: vilka är ni som läser ?


Kommentarer
Postat av: sofiaw

jag är en av dem som läser ;) även om jag är dålig på att kommentera :S igår var jag ute och promenera lite. härligt! hör av dig när du är sugen på det! :p

2008-03-28 @ 10:47:40
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: MallenJ

Jag läser, ofcourse =) u know.

2008-03-28 @ 19:27:59
URL: http://iloveyouh.blogg.se
Postat av: Sara

Hej.. jag är också en av dem som läser här... Kul att du gift dig så jag får passa på gratulera er. Kram o trevlig helg

2008-03-29 @ 12:53:13
URL: http://zippolina76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0