Ordbajs

ja du!
det är inte så mkt som händer men igår var jag iallfall igång och storstädade och tvättade..
Gissa hur skönt det känns nu i efterhand ha fått det gjort.. allt är rent och fräscht..Känns jätteskönt! =)

Fick höra himla gulliga skvallermail idag från Andra sidan Bottenhavet.. - finland!
det är många som är gravida nu och de skickade så himla söta bilder på sig själva och magen  fniss! =)
sånt blir man väldigt glad av! själv ska jag inte ha än .. . Det är för tidigt, vissa saker vill jag fixa klart först!
Men klart jag vill gärna ha smått! =) snarare eric som vill mer än mig, ovnaligt, brukar vara mest tjejer som vill ha barn mer än killen,  men i det här fallet tvärtom ..=)

Men varför ska man vara som alla andra...??
Bäst ta det när man vill ha det och kan ha det!!! =) tycker inte man ska sätta barn till världen om man inte är kapabel rent ekomomiskt och i vissa situationer mässig att kunna hantera den nya situationen .
Men annars är det fritt fram! men vi tycker allihop olika och det är väl det som är viktigast..det som passar dig
behöver inte passa mig! =)

Det är mkt som cirkulerar runtomkring mig nu men det är positiva vibbar och jag känner mig nöjd!
Förändring är på gång och det är jättebra! Alla behöver förändringar men jag behöver visst det lite hela tiden..
Mår bra av att det händer någonting jämt och ständigt. .. men det med att min 8 år långa utbildning nu  håller äntligen på avslutas.. Det är själva den grejen jag bara lever omkring i som ett lyckorus!

Idag blir de nog o tralla ner till stan o kiuka runt lite och göra småärenden! Skönt få det gjort och sen så ska jag väl även fixa klart ett par saker här hemma! Ska njuta av ett varmt bad ikväll med Levande ljus i våra fina 5 armade silverkandelaber med tillhörande 2 arms ljus... Himla fin=) och så snyggt de blir när man tänder den...*naw*

Vissa dagar känns det som att dagarna går så extra långsamt, kanske för det faktiskt gör det eller att man är så snabb o speedad på att göra klart alla grejer som ska göras..haha! men livet leker det gör den!!

By the way, Grattis kusin jojje till "Elektriker" jobbet, Jag vet du suktat efter den så grattis!! Blir himla glad!!!
Kul allting går vägen nu och allt ter sig ljusare,. tror viu påverkas nu av att det är ljusare tider och hela paketet!

KRAMIS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0