Onsdagkväll

oooohhh!! 
Blev lite väl övertid idag på jobbet men det ger ju fina slantar!

Kom hem vid 19 tiden och gissa hur trött jag är i kroppen ??
slog iallafall upp ett glas rött vin och åt en matlåda, tack och lov så kan man göära lite för mkt mat ibland
och då e de gott o frysa in för sedan tina upp och mumsa med en portion sallad till =) sånt är himla gott o göra ibland, speciellt när man inte har karln hemma för tillfället =) eller när man inte orkar laga mat =) *latmask*

Njöt av 4:ans komedi Drömkåkar och skrattade gott åt deras dumma rediga skämt =)
Nu börjar man känna sig lite mer avslappnad och komplett..  Ska bli väldigt skönt med en natt sömn
och sova ut imorgon ,

Imorogn blir det bara o koppla av. Sova länge på morgonen men det bästa av allt är
jag får ha eric för mig själv =)


Utan krav,
Inga måsten som måste göras från bådas håll ..
Imorogn är det helt och hållet =) gissa om ja längtar! =)



Ska nog ta o slå en pling till mor min innan sängdags! =)

Sköt om er och ha en mysig valborg..bränn inte upp er själva bara ;)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0