lite kortis!

Imorgon är det fredag! gissa om ja LÄNGTAR!!!!
drar ut till björkö o träffa par kompisar o komma  bort storstan lite..gör mkt!
=) få se vad som blir gjort därute! hihi


image136image135image138

Fick jättesöta presenter idag av erics jobb. första är en ljusbricka där man kan byta ut plattorna
mot andra i andra färger..schysst jag som spanat in såna förut men tvekat... (?) fråga inte mig varflr
menmen schysst att få den i gåva..himla fin! =) och sen så fick vi även 4 st Lasse åberg signerade
finglas i kristall ... wow..  blev väldigt förvånad öve dessa..men jobbet  hans har gett oss så många fina
presenter jag blir bara häpen =)  vad blir det nästa gång ? hihi!
på mitt jobb fick jag bara bonus :P pengar men va fan..pengar e pengar och det är också schysst =)


image137 fick ett mkt trevligt inslag i posten idag. ett bröllopsinbjudan  i sensommar!
För sofia o christian. Det gillar jag, visste egentligen om det tidigare men jag blev ändå väldigt glad över det =)*hihi!* Ska bli spännande men det är inte det enda bröllopet som kommer hållas.
utan blir hela 4 st i sommar + några dop! i år är det mkt som händer!!! =)

men det är ju glädjens år!!!


Fick även ett annat glatt kort idag. Vet jag har nu lite för mkt blixt i bilden men orkar inte styla den för eran skull  håll tillgodo! image139 Fick den av min svägrska med innehåll av ett Cd, med massa kort.
har redan fått foton via min farsa i cd men denna innehöll Högre upplösning av bilder så man kan ta extremt stora foton och förstora utan att de blir grynig/korniga /suddiga bilder.
Hon har tagit många fina kort som ja e stolt över! =) få se vilka jag kanske Förstorar upp! 
Blev bara så himla fint =)

nåväl!


Sköt om er och ha en riktigt mysig helg!!!

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0