kortis



Känns som dagarna går så himla långsamt =)
men snart är det helg.. skönt det är fredag imorgon.. det lääängtar jag efter =)

e så less jobba just nu, Har bredspacklat 5 rum nu på 2 dagar, tak och väggar.
Behöver jag säga att man har ont i händer, armar och rygg ? =) hehe

Men måste jobba över idag också .. lägenheten ska bli färdig tills imorgon så ja måste mer eller mindre spackla upp allt skit och sen köra första omgången med målarfärg på taket och lister och sen imorgon ta sista svängen
för att hinna tapetsera till imorgon eftermidda... Önska mig lycka till få klar 5 rum på några få timmar.
Suck men tur ska ja få en kollega o hjälpa mig men dock först inte flrrän imorgon, han hade gärna fått komma idag! så slipper ja spackla upp allt själv =P





image130 -tokiga flickor ! - taget med en gångs kameran!






image131Jag har i måndags haft sällskap av Sofia och var in på en butik o så fick ja köpa mig
en våtdrä'kt. har ju fått hålla på med fridykning nu ett litet tag och tycker de tär kul.
så nu har jag inköpt en egen.. passar bra ihop me mina simfenor o allt ha ha! =) så tack för hjälpen  !
då slipper man frysa åtminstone om kroppen när man är i vattnet ett bra tag. *tummen upp*



E så trött o seg. men det är gott vara hemma emellanåt ibland för lite lunch.. Har riskudde om nacken och ryggen,
den värmer så skööönt  och jag slipper få träningsvärk emellanåt utan kan ändå liksom leva =) jeje! =)
synd det inte finns riskudde som är liksom i handformat så man får som en slags "varm vante" .. eller nått.
skulle va jätteskönt o få musklerna i händer och armar att bli mjuka o goa.

åhåjaja! 4 timmar till o jobba sen e ja klar för idag, Ska ut och gå en långpromenad sen  och få lite frisk luft men det blåser bra här idag :P vill inte precis blåsa bort he he,
men misstäkner vi ska handla idag dock. Storhandla käk o annat man behöver .. eller om man gör det på söndag istället. Vilket som .. men bäst nog söndag/måndag eftersom man ska ju iväg till Skövde nu imorgon,

Sköt om er folks! KRAMIS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0