Mamma

Jag vet att det inte är mors dag !
men jag måste bara få berätta om en person..


En mycket speciell person som finns i mitt liv.
Och det är ....


Världens Bästa Mamma!
image126

jag är glad att jag har fått en helt underbar mamma,
att hon är så genomgående klok och helt underbar!
Hon hjälper mig i livet och jag har mycket
att tacka henne för!

Världens bästa Mamma!

Bästa med min mamma är
att hon får mig att skratta genom tårarna,
att jag ser saker och ting på annat sätt och hon vinklar alltid saker o ting på 2 olika sätt.
att hon får mig att känna bra precis som jag är.
att jag duger och är högt värderad!

Hon är Världens bästa mamma!

Jag älskar dig morsan!

Kommentarer
Postat av: sofiaw

dina bröllopbilder.. JÄTTEFINA!!!!!!!!!!!!!!! så man blev nästan avundsjuk! och din mamma, läängesen man såg henne :) härligt att se henne glad :)

2008-03-09 @ 08:36:40
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: Charlotta Digerstam

hoppas att hon läser det här... vi måste uppskatta våra fld riktigt mycket. dfe har stått ut med oss jättemycket.

2008-03-09 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0