valentines day

Alla hjärtans dag idag! - lite kommersiellt trams för min del - tycker jag, men visst samtidigt är det en gullig grej,
uppvakta sin älskling med någonting litet.
Man behöver verkligen inte överdriva! =)

Har haft en jättefin dag med god middag (lax)  och efterätt á la lotta...(typ fruktsallad)

Mums!

Livet känns otroligt härligt. solen sken idag under en Knallblå himmel. jag blev helt chockad för jag typ inte sett himlen så Blå på evigheter, har ju bara varit molnigt, regnigt så länge.. nästan så länge jag kan minnas ;) hihi .

Men det var så härligt vara ute och gå en lång promenad, behövde precis det!
satt ute på lunchen och njöt av solens strålar en halvtimma ochd et kändes så HÄRLIGT! =)
Inge stress. bara lugn och ro . bara vara!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mallan

allas hjärtans dag var då igår och gjorde saker som alla andra saker, ganska skönt- bara kärlek- inte krav.

Jag ska stanna i örebro ett-två till år. Beror på utbildningen, har inte bestämt mig att läsa ett eller två år. Örebro är en bra stad, lätt att leva här och allt fungerar bra här. Hellre en dag här än en hel evighet i helvete;) det är nog stochkolmarna som skapade det uttrycket:P
?
Men att stanna här i all framtid, bilda familj här ingen dröm... Vill bo där min familj bor. Är lite av flyttfågel, ska bo norrut sen. tror jag:P

2008-02-15 @ 01:37:36
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: MallenJ

maila mig din nya blogg adress plus lösen o så =)

2008-02-15 @ 16:24:35
URL: http://iloveyouh.blogg.se
Postat av: natty

wow. har aldrig varit i tavelsjö.. men verkar fint där.. ser fram emot till sommar!! längta som fan! :D

2008-02-16 @ 15:38:54
URL: http://natty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0