underliga grannar

Kom hem igår från jobbet och möttes av en man  i trapphuset.. Han bar på någonting fyrkantigt stort (påminner lite om såna där lådor man brukar ha bröd/kött i )och verkade ha problem med det. Frågade om jag kunde hjälpa han uppför trappan med den.

DÅ blängde han på mig som om jag vore satan själv.

"slipp då tänkte jag".

Han kämpade på och kom tillslut upp och jag gick förbi honom och gic en trappa till för komma hem till mig.

Möttes då av andra grannen mittemot och hon bar på någonting som var rött. Såg jävligt blodigt ut och jag blev väldigt fundersam,
Hon tittade på mig och sen tittadfe hon på det där paketet hon bar på som var ganska blodig..
Skyllde på det var en köttbit hon hade nyss styckat.

"undra om hon dödat sin karl?" tänkte jag nästna snabbt, dom har storbråkat i flera veckors tid.
Ibland storbråkar dom i trapphuset så det ekar och hörs mycket väl.
Ibland så smäller det ganska bra inne i deras lgh.

Men nu har det varit knäpptyst idag och igår.
Nästan för lugnt! =)

nåja..

har ävne underliga grannar mitt emot som jag ska berätta mer om en annan dag.

Kommentarer
Postat av: mallan

konstig garnne har du också?!
Mm, egentligen kan de göra saker helt normalt men man gillar ju skapa en egen histoira om deras liv ist:P

2008-02-19 @ 17:27:52
URL: http://www.mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0