everyday - take a breath

image31

Jag längtar nu verkligen till sommaren! Njuta av de många och långa varma dagarna!
slippa känna vinterns kalla råkyla inpå knutarna,
Hur varmt klädd man än är så fryser man  ändå i märgen.

Få njuta av sommarens varma dagar.
Känna doften av grillad / rökt fisk eller spett.
njuta av att bli svalkad i ett kallt hav under en solig varm dag.
längtar till sommarens varma dagar .

jag vill inte känna av den dåliga sommaren som vi hade ifjol.
Jag hoppas innerligt den blir bättre i år! =) sommaren ska bli tipp topp.
Oförglömlig. underbar och full med njutning! =)

Jag ska få njuta av hav och vind i mitt ansikte.
Se seglet fyllas av en osynlig men kännbar vind .
Få åka långt och bara vara!

Låt nu oss få en underbar vam sommar
där vi kan få njuta av sommarens varma dagar!
image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0