Glada nyheter

blev så himla glad imorse när chefen ringde.
Att jag skulle få ledigt nu i 2 dagar nästa vecka och få det betalt istället för vara "bara vara " ledig obetald...=) *jippi*
och så ville han att vi alla på firman skulle träffas på onsdag nästa vecka och äta lunch på firman... (ovant)
sånt brukar bara hända för det är ngt speciellt på gång men det anar jag nu ju ;) hihi.
Men jag blir glad för den gesten iallafall! 

Solen sken idag och jag var på jättebra humör
det är bara så härligt!
Under veckan får jag mkt o göra men det är himla kul. ska doclk ner på stan idag coh shoppa några saker och sen ska jag bowla ikväll med eric, ska bli mysigt umgås han o jag =) *yes*

image110 Älskar dig eric!

usch känner mig seg men ska hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för en trallande stund på stran.
kan vara mysigt de.... sköt om er käääära folks!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lyxigt ju att vara ledig med full lön!!!

2008-02-19 @ 17:31:27
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0