Tisdag

känner mig lite extra orkeslös idag..
Orkar verkligen INTE jobba men det är bara bita ihop o tuta på =P

I eftermidda blir det obiligatoriska tvätten och städningen!
katterna har haft lite kul inatt, lite väl livat så det är papper över heeeeeela golvet i datarummet.
Måste sortera ut dom nu och så..för papper o räkningar är huller om buller :P inte så kul
men vad gör man?  he he! =) 
de blev väl lite för speedade igårkväll när jag lekte med dom en bra stund innan ja gick o la mig.


ska jag unna mig en promenad ute och sen slappa vid tv.. hela veckan har jag tv för mig själv
då eric har sin mardrömsvecka, jaa brukar kalla dom det...
menmen man får fina pengar iallafall ;) he he! =) sånt behövs alltid hihi!

Men tur går det inte någon nöd på oss precis ändå!

image142 Vad hgör ni för bus i veckan?

KRAMIS

Kommentarer
Postat av: sofia

hej..

denna veckan har jag fullt upp..

barnpassning, intruktörskurs, träning o träning.. annars är det lugnt... fredag är det lugnt för mig iallafall.. skönt., =)

tjingeling

2008-04-08 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0