Sjukis

Hola!!!

ja själv har man ju varit sjuk i några dagar men det börjar nu ge med sig -äntligen! =)
orkar inte längre nu vara sjuk mer och det kan bara bli bättre.
Ska återgå till jobbet imorgon igen o jobba - känns nog lite motigt men det ska nog gå!

Snart är det valborg och då blir det premiärgrillning för våran del. Skulle gjort det redan i helgens men jag låg
helt däckad så det blev liksom inte.

Himla gött väder man har haft det på sistone , Har njutit lite av solens härliga strålar man blir glad av det ! =)
Imorgon blir det nog o ta mig en sväng ner på stan o kolla läget!  börjar bli segt o va hemma här hela tiden,
Eller i höjd med en promenad runt kvarteret för bygga upp krafterna igen,
Fyfan va däckad jag var! men det är väl så de kan gå . Man brukar ju väl bli rilktigt sjuk någon enstaka gång .
Var kroppens sätt o tala om att ja nu måste lugna ner mig o försöka fixa det här! =)



har ni planerat valborg'? vad ska ni göra ?



Nåja! Sköt om er folks och njut av det fina vädret!

kramis


Kommentarer
Postat av: sofia

hej..

det var trevlig att du har blivit bättre.. =)

svaret på din fråga: har inget planerat på valborg. kram sofia.

2008-04-29 @ 08:28:22
URL: http://zofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0