man får lov att ta en paus


man får lov att ta en paus ifrån städning och annat som behövs!
Har städat så fint här hemma och röjt upp!
Har börjat sortera ihop lite saker och även gått igenom saker o ting man inte vill ha kvar här i lägenheten!
har varit jätteduktig på röja upp tidigare för några månader sen, då fick jag ju stor dille på stor rensa och det var Mycket som fick fara sin väg... men det var ändå visst mer grejer för mkt var jag osäker på om ja ville slänga eller inte. Men nu känns det rätt att dom får åka.. - adjöss!

Var o fridök idag och det känns lite i höfterna på mig just nu ,
tack vare att man skulle trampa vatten i 2 minuter men jag tror det inte var 2 minuter..snarare 4-5 minuter.
Hehe men det är skönt träna rejält emellanåt!
Ser fram emot läger och köra utomhus! slippa inomhus och badhus.BLÄ!

image127 Men har kikat på olika hemsidor om olika saker man kan behöva och sånt!
Blir nog att göra en litet inköp nu i april när lönen kommer =)


Nu e man ganska trött o mör. Ska ta mig ett stort glas vatten - megatörstig - och sen gå o lägga mig.

Kommer ha mina 2 kurrmaskiner intill mig och det tycker jag känns bra!
blir tryggt o varmt och bra, snacka om att sova gott!!! =)

Sköt om er..
KRAmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0