Helgen över

Ja nu e helgen över..
har inte varit så mkt fart o fläkt men har varit igång ot räffat lite folk.
I fredags var jag till Björkö, först lämnade jag av några grejer som en nybekant till mig skulle ha, hon hade nys 
flyttat till Bjärkö och behövde en del grejer och hade sin bil inne på verkstad så jag var snäll o ställde upp.
passade på snacka lite smått snabbt ochd et var bara trevligt tyckte jag!  hon bor VÄLDIGT FINT ;)  hihi... 
Skönt njuta av havet och frisk luft!!!
Man blir lite laddad med ny energi!  Sebn så mötte ja upp sofia i björkö, ja va fan de där huset hette nu .
gula stora huset där dövföreningen ig bg äger..  whatever :P

Nåja. kom hem iallafall vid 12 tiden på natten, var skönt o komma hem, sov väldigt gott sne under lördagen!

image140image141

lördag så var ja ner på dövföreningen lite snabbt o kika runt de spela poker men det var jag inte alls
intresserad av.. for iväg me geli o drack lite rödvin o prata om massa saker ...
Var hemam runt 2 tiden på natten.

idag kom systeryster på besök och det var mkt oväntat men himla KUUUL =)
Blev väldigt glad och inspererad av det hon sa, så om 2 veeckor kommer de hända lite grejer,
Få se om det blir i positiv aspekt eller om det kommer skita sig =)
hehe! =) spännande!!

Sköt om er.. en ny vecka börjar!
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0