Aha!

äntligen ha bloggen nu öppnats igen, var gränsfall man började krypa på väggarna =)  hihi..

helgen var sådär för jag råkade ut för feber o skit! Men har iallafal kurerat mig med whiskey morgon och kväll och sen även tagit heta bad och druckit te med honung och börjar reda mig nu .

se där man behöver inte precis bege sig till vårdcentral för att man råka ha lite feber =) hehe.
bara viktigt man dricker mtk vatten! att bli uttorkad är det sämsta man kan vara när man är sjuk!


 såg jag en rätt mysig film " under toscanas sol"  på 9:an kl 21 igårkväll.
en rätt tänkvärd film som har sin charm. Gillar att man ska släppa taget om det förflutna och börja leva
i nuet. Man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn =) TIll o med Eric gillade den filmen =) *wow*




image132 Skönt att nu vintern gett med sig o all snön smält..
så man nu kan NJUTA av sommaren coh .. självklart kommer våren först he he, glömde bort det i all iver att vilja det ska bli sommar =) Det ska bli en underbar sommar har jag bestämt =)

JAg och eric kommer ta ganska kort semester i sommar, bara 2 veckor! men vi ska njuta av dom två veckorna i Ölen, (inte ÖL som ni tänker på nu utan sjön Ölen) hehe nära Skövde!  ska bli jättemysigt
o komma ditut! få ha en egen stuga därute och koppla av..  Precis vad jag kommer behöva göra och sen även
göra små små utflykter hela tiden varje dag (typ) he he,
Kommer ta med katterna ditut ja och vi kommer även att få köpa koppel så dom inte springa bort de första dagarna utan lär sig omgivningen. Häpp men det kommer iallafall bli en ubermysig sommar!


image133 
Har framkallat nu mina brasilienbilder på nytt igen :P Gör inte mitt misstag att klistra i fotoalbum med TRÄ lim. Okej? =)  he he, SÅ nu har jag suttit med foton o lagt in i fotoalbum och skrivit sida för sida vad vi gjort där..
Längtar verkligen tillbaka till den fina underbara Brasilien, härliga sandstränderna och ALLT roligt som vi gjorde där.  Fotot e taget i Maracajú i södra Natal ut mot havet. Där Sötvatten och Saltvatten möts i en stor mangroveträsk/flod.

Härligt härligt! =) var så underbart vara där .. Så brasilien /Natal rekommenderar ajg VARMT till er som vill åka dit!
och priset är helt fantastiskt vara där. Inte dyrt alls och är i samma nivå som Thailand. Maten och dryck ja! =)
sen allt annat vet jag inte vad man ska jämföra med! =)

Bröllopsresa har vi bestämt nu oss för men jag kommer inte berätta om den ännu =) Vi vill avvakta nu med att berätta först när vi har gjort 2:a inbetalningen, blir i MAJ som ni får veta var vi ska åka på kärleksresan.
Helt underbart! =) vi längtar verkligen och det ska bli så härligt att min dröm kommer bli uppfylld! =)
Men väntar lite med det men ville bara berätta ialalfall bröllopsresan är nu bestämd och klar och vi kommer åka på den! =) Därav min korta "semester" i sommar ...


Sköt om er nu folks!
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hihi, jaa jag höll också på bli galen på att bloggen inte fungerade, Men tur så gör den det! :)
Hörde du skulle till Skövde snart?
Hör gärna av dig så vi kan ses för lite fika! ta med karlsloken din också :) KRAM

2008-04-01 @ 15:08:01
URL: http://dukanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0